mandag 4. mars 2013

nU


Jeg blir ikke helt ferdig med hvor fornøyd jeg er med disse hvite gulvene. Alt jeg legger til av fargeinnslag kommer så mye bedre frem. 

Bak disse dørene kan jeg gjemme alle duppe dittene mine av lysestaker og div. Jeg skal montere på noe über kule knotten- du ser de snart:)


Jeg har lenge savnet et litt bedre anlegg i stuen med litt bedre lyd enn det vi har hatt. Samtidig er jeg ingen tilhenger av  store høyttalere- jeg er ingen HI Fi jente. Med denne Geneva L kan jeg både høre på gamle cdèr 
 ( synes det ennå er  sjarm og lete opp og lytte til cder ),radio og ha docking til IPhonen.


Super uke til deg!!

2 kommentarer:

  1. Herlig med hvite gulv!! Jeg kan nok bare drømme om det hjemme, men det blir malte gulv i hytta til sommeren! Gleder meg!! Grattis med Geneva!

    Ha en videre fabelaktig dag!

    SvarSlett